2010. szeptember 14., kedd

Megkezdődött az iskola

Háát igen:) Ez is eljött.Megkezdtük a 3. osztályt.Új tanárnénik és nagy félelem.Ezzel indultunk neki a 3. osztálynak Dábikával.Megvannak az új cuccok,minden Toy Story-s,kivéve a táskáját.Úgy tűnik egyenlőre olyan nagyon nagy baj nincs.Szépen megcsinálja a házi feladatát,ha nem az iskolában akkor itthon.Vigyáz a dolgaira.Még egy ceruza sem tünt el:),és a szinesei is megvannak.
Beszéltem a tanár nénikkel,sőtt az igazgatóval is.Feltártam a helyzetünket nekik és nagyon megkértem őket figyeljenek rá.Megmondtam nem szeretném ha az történne mint az első 2 évben.Megértőek voltak és nagyon rendesek.Fejlesztő pedagógust is biztosítanak neki,egy másik iskolából jön át mindig Dábikához.
Kontrollra október végén kell mennünk,tanári és fejlesztő pedagógusi értékeléssel.
Voltam a suliban is és megkérdeztem a napközis tanár nénit ,hogy viselkedik Dábika a napköziben.Azt mondta:
-Hát elég rendetlen egy gyermek!!
-Nem rendetlen,hanem hiperaktív és magatartás zavaros!!!
-Tudom,halottam az állapotáról.
-Akkor??
Azt hiszem egy kicsit ledöbbentem.Tudja mi van Dábikával,feltehetően azt is tudnia kellene mi ez az "állapot",mégsincs vele tisztában.Nem haragszom rá,csak azért egy tanár nő nem eggyetlen ilyen gyermekkel találkozik  a hosszú évek során.Legalább egy picike fogalma lehetne róla,hogy valójában mi is ez,és mivel jár.
De legalább azt már tudom,hogy a napköziben már nem olyan mint amilyennek kellene lennie.Zavarja a többieket és nem hadja őket tanulni.Tudom:A ritalin csak 4-5 órán keresztül hat,majd távozik a szervezetből.Tehát Az első órákon még jó,aztán meg már nincs hatása.A napköziben ezért nem tud figyelni,koncentrálni.
Sőtt amikor hazajön ,napi szinten van dührohama.Azt gondoltam,a napköziben történhet vele valami.Talán lehet ott húzza fel magát.Aztán ha hazajön Én is nyaggatom,hogy nézzük át a házit,meg ilyesmi.Ezen még tovább spanolja magát,és kitör a roham.Nem tudom mi tévő legyek,hogyan lehetne ezt csökkenteni.De figyelek és várok.Igaz ezt nagyon tudok:)
Egyedül járnak busszal suliba oda-vissza,igaz a nővére kiséretével,aki már 8.-os.Viszont tegnap Vivike csak felrakta  a buszra Én meg kimentem elé az állomásra.Olyan nagyon édes volt,ahogy felpakolva a saját cuccaival+még Vivike motyójával is,szállt le a buszról.Azt hittem megzabálom.Nagyon tetszett neki,pedig mikor Vivi feltette a buszra akkor sírt egy kicsit.Ezt később elmondta nekem,estefelé amikor lefeküdtünk.De nagyon megdicsértem,mert ez egy igazi nagy és önálló feladat volt a számára,és nagyon ügyesen teljesítette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése