2011. február 17., csütörtök

Kontrol

Előzőeket visszaolvasva,írtam nem jól mennek a dolgok.Még mindig nem jól mennek.Voltunk kontrol vizsgálaton ahol dupla adag gyógyszert írtak elő.Ez azt jelenti,hogy napi 1 helyett,napi 2 szemet kell szedni+Hunperdál.Eddig minden OK.A bibi ott kezdődik,hogy fél év hallgatás után megjelent az apai nagymama,hogy elvinné a gyereket.Dábikánál öröm hegyek.Persze,hogy elengedtem.Igen ám,de úgy jött haza,hogy papa azt mondta neki,hogy nem jó Neki ez a gyógyszer és ne is szedje!!!Na Dábika meg is fogadta,azóta egy szemet sem vett be!!!!Nem szedi a gyógyszert hiába könyörgök Neki.Kértem szépen,kértem idegesen,nem érek el vele semmit.Azóta az iskolai teljesítménye igencsak lecsökkent.Tele van fekete pontokkal,mert zavarja az órát.Nem hagyja tanulni a többieket sem.Ő maga sem figyel órán,sőt nem is érdekli az egész tanulás.Itthon csak ordít,vagy éppen szeretet kitörése van.Mindennek lehord minket,minden rosszak vagyunk csak jók nem.Majd elkezd szeretgetni mint aki jól végezte dolgát.Elmondhatom teljesen kivagyunk.Nem tudunk rá hatni semmilyen módon és sehogy sem.Teljesen kifordult magából,és nem érdekli semmi.A gyógyszer bevételéről pedig hallani sem akar.Az utolsó csepp a pohárban egy üzenet volt az osztályfőnöktől.Dávidka folyamatosan zavarja az órát és a társait is.Elmondása szerint nem szedi az előírt gyógyszert.Ez ügyben kérem keressenek fel!!!Jövő héten bemegyek és beszélek az osztályfőnökkel.A legrosszabb.hogy saját magamat hibáztatom mindezért.Elengedtem olyan emberekhez akikről azt hittem szeretik.Majd minden amiért 3 éven keresztül harcoltam kútba esett.Azt gondoltam felhívom telefonon a volt anyóst és beszélek vele.Talán megérti,talán nem.De egy próbát megér.

2 megjegyzés:

  1. Szia, azt javasolnám, hogy írasd be a Vadaskertbe az egyhetes viselkedésterápiás programra. Ebbe beletartozik egy 2 napos szülő tréning, amire szükséged van. A Hunperdal szedésétől irtózom.

    VálaszTörlés
  2. Továbbra is légy következetes és hass az értelmére a gyógyszer az ő fejlődését szolgálja, és nem ellene van, ha ezt sikerül megértetni vele akkor talán szedni fogja. Látom már 2 hete volt a bejegyzés remélem azóta jobbra fordultak a dolgok. Én a helyedben többet nem engedném el olyanokhoz, akik évek munkáját teszik tönkre a tudatlanságukkal.

    VálaszTörlés